Andreja Ninković

DELOVNE IZKUŠNJE IZVEN ŠOLE:
 

  • Mladinske delavnice – inštruktorica (od l. 1999)

  • Počitniške aktivnosti socialno ogroženih otrok (od l.1998)

  • Pomoč otrokom in mladostnikom s težavami v odraščanju (od l. 1998)

  • Skupinsko delo z romskimi mladostniki (od l. 1998)

  • Supervizija za svetovalne delavce v okviru RIC-a Novo mesto (2004 - 2006)

  • Multiplikator za področje dela z nadarjenimi učenci v okviru ZRSŠ (od l. 2004-2008)-izpeljala 25 seminarjev za učiteljske in vzgojiteljske zbore

  • Multiplikator za področje dela z motnjami vedenja in osebnosti otrok v okviru ZRSŠ (od l. 2005-2008)–izpeljala 30 seminarjev za učiteljske zbore

  • Vseživljenjsko učenje-individualizirani programi za otroke s posebnimi potrebami (učenci MVO, nadarjeni učenci v OŠ)v okviru ZRSŠ (od l.2005)

  • Samostojna predavateljica »Nadarjeni učenci« v okviru ZRSŠ in SOUSa (Evropski socialni skladi) (od l.2009)

  • Samostojna predavateljica v okviru mednarodnega projekta INTEREG III (izpeljava delavnic o poklicni orientaciji za udeležence) (od l. 2010)

  • Samostojna predavateljica Ljudske univerze Krško za teme s področja osnovne šole (od 2012-

  • Zagovornica z izpitom Varuha človekovih pravic (od l. 2012 - 2016)

  • Samostojna predavateljica v sklopu 160 ur od 2014-2015, KADIS Ljubljana

  • Samostojna predavateljica CAP programaza učitelje in svetovalne delavce (ISA institut – Institut za psihološko svetovalne razvojne projekte – 8 ur/ 2016)

  • Supervizija za pedagoške delavce OŠ Vavta vas (2019-2021)

 

Terapevtsko delo

Zadnja tri leta sem vso energijo usmerila v izobraževanje za zakonsko in družinsko terapijo v Ljubljani ter stažiranje na Študijsko raziskovalnem centru za družino v Ljubljani.  Stažiranje je potekalo pod redno skupinsko in individualno supervizijo ter pod lučjo profesorjev, ki so bili zame neprecenljivi.  Kako sem hvaležna za to. Učila sem se od ljudi, katere globoko spoštujem.

V zadnjem času smo bili primorani vse več uporabljati on-line terapije, v katerih sem se jeklila in pridobivala znanja od aprila 2020 naprej do danes. Ob koncu stažiranja so mi ponudili na Študijsko raziskovalnem centru za družino priložnost sodelovanja še naprej.

 

Praksa

»Brez teorije in prakse ni nič.« Pogosto sem slišala ta stavek, ki je bil povezan s tem, da sem v svojem delu kar hitro ugotovila, da poleg teorije potrebuješ še dodatno teorijo, ki pa jo moraš podkrepiti s prakso. Po 22 letih dela z otroki in mladostniki, dijaki, študenti, starši, pedagoškim osebjem in posamezniki sem prepričana, da se lahko v vsakem odnosu naučiš še kaj dodatnega, novega ali priročnega. Pogosto pa se zgodi, da svoja znanja povezujem pri svetovalnem in terapevtskem delu. V svojem delu izbiram redno supervizijo, saj si brez le-te dela ne predstavljam. Supervizija je ogledalo, ki daje dodatno vrednost tvojemu delu.

 

MOJ svet

Moj svet je prežet z odnosi, kjer lahko izražam svoja najgloblja čustva in izkazujem vedenja, kjer se prilagajam, učim in vedem. V svojem prostem času sem zelo rada v naravi, kjer dobivam veliko energije, obiskujem znane in neznane kraje v okolici, se sprehajam in kolesarim. Morje je moje zatočišče, kjer si napolnim baterije. Zelo rada potujem in tako spoznavam nove ljudi in dežele, ki sem jih vedno želela obiskati. To, da rada pišem in ustvarjam, pa je še ena stvar, ki jo rada delim na svojem blogu. Po duši sem prostovoljka, kar se kaže pri tem, da to vrednoto »selim« na otroke.

Reference

ZNANJA (SPRETNOSTI, LASTNOSTI)

  • Vodenje projektnih skupin za načrtovanje, spremljanje in evalvacijo preventivnih programov in organizacija dela za izvedbo programov (Teden otroka, CAP program, bralni trening, dnevi dejavnosti)

  • Vodenje tima v Mreži učečih se šol (I in II), vzgojnega načrta in šolskega tima za mediacijo

  • Vodenje projektov (Korak k Sončku, CAP – preventiva zlorabe otrok, Bralni trening, Varni brez nasilja, prostovoljstvo)

  • Koordinacija dela z nadarjenimi učenci na šoli

  • Koordinacija dela  z učenci s posebnimi potrebami na šoli

  • Izvajanje programa supervizije za učitelje

  • Razvijanje socialnih spretnosti pri učencih

  • Poznavanje metod za razvijanje branja in pisanja za kritično mišljenje (RWCT) in certifikat za RWCT učiteljico

  • Šolski mediator

  • Transakcijski praktik-psihoterapevt

  • Zagovornica otrok

  • Računalniška znanja: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), animacijskega programa Stop motion, Internet, Yoomla in Moodle

  • Naziv specialistke managementa v izobraževanju

  • Organizirana, ustvarjalna, ambiciozna, samostojna, zanesljiva,predana delu